Usiądź wygodnie w fotelu i obejrzyj ze mną raz jeszcze najwspanialszy serial świata :) Poszukaj ze mną cytatów Chrisa, opowieści Marylin, wynurzeń Fleishmana. Posłuchajmy wspaniałej muzyki i pośmiejmy się nad wpadkami scenarzystów. Tu miłośnik NX znajdzie zawsze miejsce dla siebie ;)

piątek, 22 lutego 2013

Męska logika

4.15 - Learning Curve
Marylin nagle oświadcza, że postanowiła wyjechać na urlop do Seattle. Nie chce jednak, by Joel zarezerwował dla niej pokój w hotelu. Nie bacząc na protesty swojej asystentki, doktor Fleischman zamawia nocleg. Jednak Marylin nie pojawia się w hotelu, co mocno niepokoi Joela.

Zaniepokojony Dr. F. rozmawia z Edem:

Dr F.: Chcę Cię o coś spytać. Powiedzmy, że zorganizowałbyś komuś wyjazd, że zadbałbyś oto żeby był bezpieczny i przyjemny. To czy spodziewałbyś się, że ten ktoś przynajmniej do Ciebie zadzwoni? Zwyczajnie "przyjechałam, wszystko jest w porządku". Czy to zbyt wiele?

Ed: Marylin nie zadzwoniła?

Dr F.: Nie zadzwoniła. Zarezerwowałem jej pokój z portierem i dowiaduję się w recepcji, że się tam nie zatrzymała. 

Ed: Może samolot miał spóźnienie?

Dr F.: Nie miał, wylądował 5 minut za wcześnie. Leciała nim sprawdzałem na lotnisku.

Ed: Niech się pan tak nie przejmuje doktorze. 

Dr F.: Wcale się nie przejmuję, ale zadałem sobie sporo trudu. Mogłaby się przynajmniej odezwać. 

Ed: Na pewno wszystko jest w porządku.

Dr F.: Powiedziałem, że się nie denerwuję, ale jestem zirytowany. Jak mam przyjmować pacjentów, skoro bez przerwy odbieram telefony i zajmuję się recepcją. 

Ed: Przecież nikogo tu nie ma.

Dr F.: To nie me ma nic do rzeczy. Marylin zachowała się nieodpowiedzialnie. Nawet nie raczyła zadzwonić, żeby powiedzieć, że wszystko jest w porządku. 

(miałam dziś podobną rozmowę z mężem...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz